Oferujemy:
Boże Narodzenie
Anioły i lalki
Poduszki i przytulanki
Pokój dziecka
Wielkanoc
facebook srebrna agrafka dawanda
Jesteś
510793
gościem na naszej stronie.

Regulamin


Polityka prywatności

W Polityce Prywatności znajdziesz informacje w jaki sposób korzystamy z udostępnionych nam przez Ciebie danych osobowych, w jaki sposób je zabezpieczamy oraz jakie przysługują Ci prawa i obowiązki
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest firma Vintart Karolina Kochańska z siedzibą w Gdyni ul. Hodowlana 27/50 81-606.

ZBIERANIE DANYCH OSOBOWYCH
1. Jeżeli odwiedzisz Stronę Internetową przytulnegniazdko.pl, w sposób automatyczny zbierane są dane informatyczne dotyczące Twojej wizyty, w szczególności adres IP, rodzaj systemu operacyjnego, rodzaj/typ przeglądarki (pliki cookies). Sama wizyta na naszej Stronie Internetowej nie wymaga podania od Ciebie żadnych innych informacji, ani danych osobowych.
Pliki cookies
Ciasteczka to pliki wysyłane do Twojego komputera lub innego urządzenia, podczas przeglądania Strony Internetowej, które pozwalają nam na zapamiętanie i sprawdzanie Twoich preferencji. Dzięki temu możemy m.in.: poprawiać Twoje wyniki wyszukiwania, dbać o trafność wyświetlanych przez Ciebie informacji, przechowywać zawartość Twojego koszyka. Ciasteczka nie dokonują żadnych modyfikacji czy zmian ustawień w urządzeniu lub oprogramowaniu, które zostało zainstalowane na Twoim urządzeniu. Pamiętaj, że masz prawo nie wyrazić zgody na wykorzystywanie przez nas Ciasteczek (możesz je blokować). Jeżeli chcesz blokować Ciasteczka, to rekomendujemy Ci wybranie odpowiednich ustawień w Twojej przeglądarce WWW.
Korzystanie przez Ciebie ze Strony Internetowej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie przez nas ciasteczek. Stosowny komunikat na ten temat wyświetla się automatycznie zawsze przy pierwszej wizycie danego użytkownika na Stronie Internetowej.  Zablokowanie ciasteczek może spowodować brak możliwości korzystania z niektórych
Informujemy również, ze na naszej stronie używamy narzędzia Google Analytics. Jest to narzędzie statystyczne stosowane w celu umożliwienia przeanalizowania źródeł ruchu i sposobu, w jaki odwiedzający korzystają ze Strony Internetowej. Dane te stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej i nie są w żaden sposób łączone z innymi danymi, które nam podajesz.
2. Zbieranie pozostałych danych następuje dobrowolnie np. za pomocą poczty e-mail , formularza kontaktowego, formularza zamówienia, wyłącznie wówczas, gdy chcesz nam takie dane przekazać.
Możesz przekazać nam swoje dane osobowe, takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, adres zamieszkania.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną, odpowiadania na Twoje zapytania i marketingu własnych produktów

PRZEKAZYWANIE DANYCH
Twoje dane mogą być przekazane wyłącznie zaufanym partnerom w celach statystycznych i realizacji zamówienia np. firmie kurierskiej.
Jeśli jesteś naszym klientem, to w ramach tzw. prawnie usprawiedliwionego celu, możemy kontaktować się z Tobą w celu promocji własnych produktów. Jeśli jednak nie życzysz sobie kontaktu telefonicznego ani mailowego, wówczas możemy przesłać Ci jedynie materiały pisemne za pośrednictwem tradycyjnej poczty.

TWOJE UPRAWNIENIA
Pamiętaj, że w każdej chwili przysługuje Ci dostęp do Twoich danych osobowych. Możesz bezpłatnie otrzymać kopię posiadanych przez nas Twoich danych osobowych.
Możesz od nas także zawsze uzyskać informacje nt. celu przetwarzania Twoich danych, jakiego rodzaju dane przetwarzamy, komu przekazujemy Twoje dane, jak długo planujemy przechowywać Twoje dane,
Przysługuje Ci prawo do:
- sprostowania Twoich danych,
- usunięcia lub ograniczenia Twoich danych, jeżeli nie są już nam potrzebne do celów, na które nam je podałeś, albo jeżeli cofnąłeś nam zgodę na ich przetwarzanie lub wnosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe.
Możesz w każdej chwili odwołać swoją zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą e-mail Możesz odwołać zgodę poprzez wiadomość mailową na adres: vintart@wp.pl. Możesz też wnieść całkowity sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe.

OHRONA DANYCH
Twoje dane są przez nas zabezpieczane, poprzez stosowanie środków organizacyjnych i technicznych, koniecznych i odpowiednich dla zapobiegnięcia ryzyku naruszenia Twoich praw lub wolności.
W szczególności zabezpieczamy Twoje dane osobowe przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, a także przed uszkodzeniem lub utratą.
Bezpieczeństwo przesyłu danych jest zapewnione dzięki stosowaniu protokołu transmisji SSL (Secure Socket Layer v3). SSL polega na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z Twojej przeglądarki i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer obsługujący Stronę Internetową.
Postanowienia końcowe.
Zasady określone w Polityce Prywatności podlegają prawu polskiemu.
Możesz zawsze wnieść skargę na nasze postępowanie z Twoimi danymi osobowymi. Skargę składa się do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie w momencie je opublikowania.

 

1. Postanowienia ogólne
1.1 Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.przytulnegniazdko.pl
1.2. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną wyrobów ręcznie wykonanych za pośrednictwem sieci  Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.przytulnegniazdko.pl oraz drogą elektroniczną poprzez mail vintart@wp.pl
1.3 Sklep internetowy prowadzony jest przez przedsiębiorcę Karolinę Kochańską, prowadzącą działalność gospodarczą zarejestrowaną w CEiDG, NIP: 586-216-66-46
1.4 Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach Sklepu lub droga mailową dokonuje zakupu określonego towaru na warunkach podanych w opisie towaru.

2. Towary i ceny
2.1. Wszystkie towary oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
2.2 Wszystkie ceny towarów uwidocznione na stronie Sklepu podane są w złotych polskich, są cenami brutto i nie zawierają kosztów dostawy, który jest wskazywany podczas składania zamówienia.  Oferty promocyjne nie dotyczą zamówień już złożonych i będących w trakcie realizacji w momencie wejścia w życie oferty promocyjnej.
2.3  Właściciel sklepu internetowego przytulnegniazdko.pl nie jest płatnikiem podatku VAT (sprzedaż zwolniona z VAT na podst. art. 113 ust. 1 ustawy o VAT) i nie prowadzi rejestracji sprzedaży za pomocą kasy fiskalnej (na podst. Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 listopada 2012 r. w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących). Na życzenie klienta wystawiamy dowód sprzedaży/ rachunek.
2.4 Towary w Sklepie są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale zużytym do wykonania, rozmiarze. Na życzenie Klienta udostępniamy wskazówki dotyczące pielęgnacji zakupionego produktu.
2.5 Zdjęcia i prezentacje oferowanych towarów są przykładowe. W przypadku  wyboru produktu „na zamówienie” właściciel sklepu zastrzega sobie prawo do nieznacznej modyfikacji wykorzystywanych materiałów (np. wzoru materiału, wstążki itp.), co nie wpłynie na jakość oraz estetykę produktu i zostanie skonsultowane drogą mailową z Klientem.
2.6 Sklep zastrzega sobie prawo do czasowego wycofania z oferty towarów, prezentowanych na stronie Sklepu z istotnych przyczyn (np. czasowy brak dostepności).

3. Składanie i opłacanie zamówienia
3.1 Sklep przyjmuje zamówienia składane on-line poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie Sklepu, zakładkę "Kontakt" oraz pocztą elektroniczną na adres vintart@wp.pl przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
3.2 Klient składa zamówienie w Sklepie bez konieczności rejestrowania swoich danych w bazie Sklepu oraz bez zakładania konta na serwerze Sklepu. Warunkiem skutecznego zlożenia zamówienia jest podanie wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki.
3.3 W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową http://www.przytulnegniazdko.pl,  dokonać wyboru spośród dostępnego asortymentu, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
3.4 Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez dodanie ich do koszyka.
3.5 W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
3.6 W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
3.7 Wysłanie zamówienia przez Klienta poprzez zatwierdzenie przyciskiem "Zamawiam i płacę" jest złożeniem zamówienia (zawarciem umowy) zgodnie z treścią Regulaminu. Po złożeniu przez Klienta zamówienia otrzyma on drogą mailową informacje dotyczące pozycji w zamówieniu, ilości produktów, wartości zamówienia, wybranego rodzaju dostawy. Informacja ta stanowi potwierdzenie złożonego przez Klienta zamówienia.
3.8 Klient ma do wyboru formy następujące formy płatności:
- przelew
- pobranie
W przypadku wyboru płatności przelewem za zakupiony towar należy zapłacić przelewem bankowym na konto w mBanku 40 1140 2004 0000 3302 7499 1877 w terminie do 7 dni od daty złożenia zamówienia. Dane do przelewu znajdują się w mailu potwierdzającym zakup. Wpłata jest warunkiem realizacji zamówienia. Nie dotyczy to zamówień złożonych z opcją „Pobranie”

4. Realizacja zamówienia, koszty i czas dostawy.
4.1. Realizacja zamówień następuje w kolejności wpłynięcia potwierdzeń zamówień przez Klientów. Zamówienia złożone od piątku po godz. 15 do niedzieli są realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
4.2 Towary zostają wysłane w następującym czasie:
a. w przypadku towaru, który w opisie „czas realizacji” ma „natychmiastową wysyłkę” niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub po wyborze sposobu zapłaty za pobraniem
b. w przypadku towaru, który w opisie „czas realizacji” ma „2-3 dni robocze” lub „4-6 dni roboczych” – zgodnie z wyznaczonym czasem
Klient będzie informowany o postępach w realizacji zamówienia
W przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją zamówienia np. braku materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia  czas realizacji może się wydłużyć . O takim przypadku Klient każdorazowo jest informowany pocztą elektroniczną niezwłocznie po złożeniu zamówienia, a dalsze postępowanie ustalane jest indywidualnie.
4.3 Wysyłka towaru odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej, a jej koszt uzależniony jest od gabarytu oraz wagi zamówionych produktów. Koszty wysyłki  zostały opisane w zakładce Koszty Dostawy, która znajduje się w stopce (na samym dole strony). Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
4.4 Do czasu realizacji zamówienia podanym w opisie towaru należy doliczyć czas wysyłki deklarowany przez Pocztę Polską
4.5 Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia w sytuacji, kiedy historia współpracy podważa wiarygodność i rzetelność Klienta.
4.6. Sklep zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówień, gdy Klient poda niepełne lub nieprawdziwe dane teleadresowe lub nie uiści zapłaty za towar w przypadku wyboru płatności przelewem w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia.
4.7 Zmiany w zamówieniu mogą być dokonywane za pomocą poczty elektronicznej, o ile zamowienie nie zostało wcześniej zrealizowane/wysłane
4.8  Przed odebraniem przesyłki z Poczty Polskiej, od listonosza lub od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności pracownika poczty, kuriera lub listonosza sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej za Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.

5. Odstąpienie od umowy
5.1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 
5.2. Odstąpienie od umowy dokonywane jest przez złożenie oświadczenia i wysłanie w formie elektronicznej na adres Sklepu (vintart@wp.pl) lub w formie papierowej na adres Vintart Karolina Kochańska ul.Hodowlana 27/50 81-606 Gdynia
5.3. Klient ma obowiązek niezwłocznie, w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesłać zwracany towar do sklepu wraz z podpisanym oświadczeniem o zwrocie towaru. (Vintart Karolina Kochańska ul.Hodowlana 27/50 81-606 Gdynia). Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.
5.4. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5.5. Sklep niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu
5.6. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) przy czym powinien zwrócić uwagę na to by przesyłany towar dotarł do Sklepu w stanie nieuszkodzonym. W związku z powyższym Sklep nie przyjmuje zwrotów wysyłanych "za pobraniem".
5.7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5.8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
k) zawartej w drodze aukcji publicznej;
l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

6. Reklamacje
6.1. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi towaru bez wad. W przypadku gdy zakupiony towar jest wadliwy, klient ma prawo do złożenia Sklepowi reklamacji z tytułu rękojmi (podstawa - Kodeks Cywilny). Podstawą przyjęcia reklamacji  podanie numeru zamówienia, ewentualnie nazwiska, na jakie zamówienie było składane.
6.2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny i nie może nosić śladów eksploatacji, w szczególności nie może być wyprany.
6.3. W celu usprawnienia realizacji reklamacji Klient powinien zawrzeć w treści reklamacji następujące informacje:
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i data wystąpienia niezgodności/wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
- dane kontaktowe składającego reklamację
6.4. Klient ma prawo zażądać obniżenia ceny/zwrotu pieniędzy lub naprawy/wymiany reklamowanego produktu.
- Obniżenie ceny/zwrot pieniędzy: Klient może domagać się obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.
- Naprawa/wymiana: Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.
6.5. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania Klienta za zasadne. W przypadku gdy realizacja żądań Klienta skutkuje dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.
6.6. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W ciągu 7 dni roboczych od momentu podjęcia decyzji o uznaniu reklamacji, będzie ona uznana w sposób wybrany przez Klienta: zwrot pieniędzy, naprawa uszkodzenia bądź wymiana towaru na pozbawiony wad.
6.7. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy ponosi Sklep.
6.8. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
6.9 Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).
Europejska platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej.
Poniżej zamieszczamy łącze elektroniczne do platformy ODR ec.europa.eu/consumers/odr.

7. Własność intelektualna
 7.1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć, opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu i bez podania ich źródła.

8. Postanowienia końcowe
 8.1. Regulamin wchodzi w życie w momencie jego opublikowania.
8.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego. W przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu, sprawa zostanie rozpatrzona przez właściwy Sąd.